HTML

Helló Világ!

A Jeruzsálem Maraton projekt

Alapkérdés: Hogyan lehet 0-ról a célba érni egy év/6 hónap alatt? Aki kitalálja: hobbikocogó, aki egy héten egy-két alkalommal 20 percet futott max. A cél: 3rd Jerusalem Marathon 2013. március 1. Motiváció1: Felhívni a figyelmet Jeruzsálem ügyére. Motiváció 2: Személyes szabadságharc, megerősödés, fókusz, fegyelem, célra tartás, eltökéltség és az életem felturbózása

Kategóriák

Friss topikok

  • krizso76: Szia! Engem erdekelne mindket meg nem jelent bejegyzes: a "melyik kanyarban mi tortent" es a spiri... (2017.02.28. 00:41) Mi tartott több mint 2 hónapig?! Tanu(l)ságok és a Nagy Kérdés
  • rrroka: @jerusalem.marathon: ok, mondom, részemről nem cikizés vagy ilyesmi. mindig mindenhol hangoztatom ... (2013.11.15. 16:16) És aztán?
  • FutiGyuri: Mi a határ, azt kb. elmondom, hogy ha pulzusmérőst és egyben gps-est akarsz, az 40 e-től kezdődik ... (2012.05.29. 11:08) Címszavakban
  • jerusalem.marathon: Kedves Bózót! Köszönöm a jótanácsot! Megfontolom... (2012.05.19. 00:00) A kezdet
  • FutiGyuri: Annál a 8 km-nél én is ott voltam ám, sok kitartást a célod eléréséhez, a futótársak majd biztos ... (2012.04.23. 10:56) Számokban

Címkék

50 fölött (1) 60 fölött (1) a (1) achilles (1) alija (1) alkalom (1) antiszemitizmus (1) attitűd (1) áttörés (1) a fogyás képlete (1) Balázs (1) bar-micva (1) bíztatás (1) biztonság (1) brockovich (1) búbánat (1) Budapesti Nyári Fesztivál (1) cél (4) chord bridge (1) Címkék (2) cipő (1) csináld most (1) Daniela Lehavi (1) Dávid és Góliát (1) designer (1) divat (1) DK Team (1) Dr. Velich István (1) duguláselhárítás (1) dugulás elhárítás (1) durrell (1) edzés (3) edzesonline.hu (1) edzésterv (3) EKG (1) ékszer (1) élmények (1) első (1) erin (1) esküvő (1) Exodus (1) félmaraton (1) fesztiválok (1) flow (2) fogyás (1) fogyókúra (1) Földi (1) Fonyód bélatelep (1) frissítés tervezés (1) futás (13) futás 50 fölött (1) görizés (1) győzelem (1) Gyümölcs (1) gyümölcs (1) harc (1) határidős (1) Helga (1) hét (1) Horthy szobor (1) Húrok hídja (1) húzódás (1) igazság (1) Interjú (1) isteni (1) Izrael (5) Jeruzsálem (9) jeruzsálem (5) Jeruzsálem maraton (3) just do it (1) katonák (1) képlete (1) két (1) kezdés (1) kisebbség (1) kivizsgálás (1) kompressziós (1) koplalás (1) labor (1) lábszárvédő (1) Lajkó Félix (1) lelki (1) lemaradsz (1) Leon Uris (1) Ligetkör (1) lugarecia (1) Machane Yehuda (1) Mamilla Center (1) maraton (21) maratoni edzésterv (1) maratoni felkészülés (1) megoldás (1) minden lehetséeges (1) mire vársz (1) motiváció (1) motiválás (4) Németország (1) néni (1) Nike (1) Nike félmaraton (1) Nosztalgia Fagyizó (1) Nyugati Fal (1) old timer sokadalom (1) Old Timer Sokadalom (1) öltözködés (1) probléma (1) probléma megoldás (1) régi és új (1) Révy László (1) Roby Lakatos (1) ruha (1) ruházat (1) sabbath (1) sántikálás (1) Saucony (1) Siratófal (1) sportcipő (1) startup (1) szellemi (1) SzPA (1) tanulság (1) tartós fogyás (1) táska (1) tehetség (1) térkép (1) terv (2) tervezés (1) Tv spot (1) ünnep (1) utazás (1) vállalkozás (1) Városliget (1) vásárlás (1) Vaskupola (1) video (1) villamos (1) zsidók (1) zsidó családok (1) zsidó nők (1) Zsidó Nyári Fesztivál (1) Zugló tv (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kegyelem

2013.01.23. 12:19 jerusalem.marathon

I'm back.jpgTényleg csak a hála tud most kijönni belőlem azért, hogy az utóbbi két hónap után most ezeket a sorokat írhatom. Nem, nem történt semmi tragédia, csak önként bevállaltam egy jó kis kálváriát. Elmondom röviden. A 30 km lefutása után elégedetten bezsebeltem a gratulációkat és már győztesnek éreztem magam, úgyhogy mindjárt ki is hagytam egy-két hetet „mert megérdemlem” címszó alatt. Meg is lett az eredménye: szuperbiztos belassulás, cél és fókuszvesztés, úgyhogy a november kb. a katasztrófával volt egyenlő. Azért annyira még észnél voltam, hogy tudjam, ezt decemberben már nem lehet művelni, úgyhogy el is kezdtem egy edzéstervet, amit az edzesonline.hu-ról szedtem le – az edzőmhöz már oda se mertem menni. Igazából az edzéstervvel minden rendben volt, viszont én olyannyira nehézkes lettem, hogy fél órás kemény vitákba került magammal, mire meggyőztem magam, hogy miért is kell a 80 db szuperlogikus érv ellenére mégis ma elmenni futni. A legkeményebb még csak ezután jött, mert még futás közben sem maradt abba a konstans hiszti az izmaim és a kis lelkem részéről. Én pedig utálom a hisztit – főleg mióta megszabadultam tőle. Szóval helyre raktam a fejem, beleálltam a célba és 4 hét kemény CSAKAZÉRTIS futás után vasárnap már egy kicsit sem érdekelt, hogy este van, hogy hideg van, hogy fúj a szél, hogy fáradt vagyok és hogy szakad a hó. Mégis 2 órát futottam a szigeten és igazán különleges volt! Tehát jelentem SIKERÜLT visszaküzdenem magam a nyeregbe. Ezt onnan is tudom, hogy megint elkezdtek a flow tipikus „tünetei” jelentkezni: olyan emberekkel találkoztam, olyan leveleket kezdtem el kapni, amik mind a célomhoz visznek közelebb. A legfontosabb viszont, hogy a megtépázott hitem is a helyére került. És most már szilárdan hiszem, hogy meg tudom és meg fogom csinálni, és hogy mindent ki fogok tudni fizetni. Úgyhogy első lépésként mindjárt be is regisztráltam a Jeruzsálem Maratonra - juhhhééé! – persze utolsó napon, még a kedvezményes 60 USD-ért :-P.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gomarathon.blog.hu/api/trackback/id/tr155034209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása